حالت تاریک
  • شنبه, 1405/04/06 شمسی | 2026/06/27 میلادی
آیا مایل به نصب وب اپلیکیشن مرآت نیوز هستید؟
دولت به‌جای رانت‌خواران، مردم را تنبیه کرد

کارشناس مسائل اقتصادی در گفت‌وگو با مرآت:

دولت به‌جای رانت‌خواران، مردم را تنبیه کرد

عبدالمجید شیخی با اشاره به حذف ارز ترجیحی توسط دولت گفت: دولت برای اینکه اجازه ندهد چند صد نفر رانت خواری کنند، ارز ترجیحی را حذف کرد و به جای اینکه این چند صد نفر دزد را بگیرد، حدود 90 میلیون نفر را تنبیه کرده است.

Image