حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/06/29 شمسی | 2024/09/19 میلادی
امام جمعه سرخه:

غرب حامی نسل‌کشی صهیونیسم است

غرب حامی نسل‌کشی صهیونیسم است

امام جمعه سرخه گفت: پول و اسلحه از سمت آمریکا به رژیم جنایت‌کار صهیونیستی داده می‌شود تا به نسل‌کشی خود ادامه دهد‌.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مهدی اشرف در خطبه‌های نمازجمعه این هفته سرخه با اشاره به داستان تکراری و غم‌بار کشتار مجدد مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه گفت: در روزهای اخیر در غزه شاهد بودیم که مردم مقاوم غزه در اوج بی‌آبی و گرسنگی در موضع حق‌طلبی همچنان امیدوار هستند.

امام جمعه سرخه افزود: این مردم آواره در مدرسه‌ای مستقر بودند که در لحظه اذان صبح توسط رژیم جنایت‌کار صهیونیستی مورد حمله موشکی قرار گرفتند و عده زیادی از زنان و کودکان به شهادت رسیدند.

وی با اشاره به حمایت‌های آمریکا از رژیم کودک‌کش صهیونیستی افزود: حامیان این رژیم گرگ‌صفت، آمریکا و سایر همراهانشان هستند که در پشت پرده تسلیحات، پول و اطلاعات می‌دهند تا به جنایات ننگین خود ادامه دهند. 

اشرف خاطرنشان کرد: زمانی که این‌ها به ملت مظلوم غزه حمله می‌کنند و آن‌ها قدرت پاسخگویی شدیدی را ندارند اظهارنظری نمی‌کنند و اما زمانی که رژیم کودک‌کش اهداف ایران را مورد حمله یا ترور قرار می‌دهد، آمریکا که می‌بیند با ملت بزرگ و عظیم مسلح ایران روبه‌رو است که توان و قدرت پاسخ‌گویی را دارد این انسان‌های وقیح و دریده سریع همانند یک میانجی‌گر صلح‌طلب ظاهر می‌شوند.

این مقام مسئول با اشاره به خودفروختگی برخی از هم‌وطنان ما در ایران گفت: در حرف برخی از افراد تحصیل‌کرده و اساتید دانشگاه حمایت و اعتماد نسبت به کشورهای اروپایی و حامیان رژیم کودک‌کش صهیونیستی دیده می‌شود، واقعاً این جنایت‌کاران چه واکنشی باید انجام دهند که شما از ترس و انفعال و بدبختی دست بردارید.

وی تصریح کرد: رئیس‌جمهور ما به‌ صراحت در بیانیه‌ای به حمایت از جبهه مقاومت و مردم مظلوم غزه تأکید داشت؛ اما می‌بینیم در داخل کشور عده‌ای خودفروخته و حقیر به حمایت از آمریکا، رژیم صهیونیستی و سر دم‌دارانش درآمدند و به خویشتن‌داری و عدم ایجاد تنش دعوت می‌کنند.

اشرف با اشاره با سالروز آزادی اسرا جنگ تحمیلی در زندان‌های رژیم بعث اظهار کرد: ۲۶ مرداد سالروز آزادی آزادگان در بند رژیم بعثی عراق است که به ایران بازگشتند و ملت استقبال پرشوری از آن‌ها کردند و فصلی جدیدی از مجاهدت و ایستادگی در اردوگاه‌های عراق از خود نشان دادند.

اشرف با اشاره به حضور پرافتخار ورزشکاران ایران در رقابت‌های المپیک اظهار کرد: ورزشکاران ایرانی در المپیک مثل همیشه پرچم پر افتخار ایران اسلامی را بر دوش کشیدند  و با عزم ملی نسبت به این مسئله در اعتلای جمهوری اسلامی تلاش کردند.

وی تصریح کرد: طبق آمارها ایران در صدر جدول مدال‌آوری به‌حسب ورزشکار قرار دارد و نسبت جمعیت ورزشکاری که در المپیک حضور داشتند ایران بیش‌ترین مدال را کسب کرده است که امیدواریم در روزهای پیش‌ رو در المپیک شاهد افتخارآفرینی ورزشکاران کشورمان باشیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از