حالت تاریک
  • شنبه, 1403/06/31 شمسی | 2024/09/21 میلادی
امام جمعه سرخه:

همبستگی مسلمانان باعث ناامیدی دشمن می‌شود

همبستگی مسلمانان باعث ناامیدی دشمن می‌شود

امام جمعه سرخه گفت: مسلمانان جهان باید با اتحاد و انسجام نقشه‌های دشمنان اسلام را نقش بر آب کنند.

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مهدی اشرف در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سرخه ضمن گرامیداشت هفته وحدت به اتحاد و همبستگی مسلمانان اشاره کرد و گفت: دشمن می‌خواهد وحدت و اتحاد بین مسلمان را نابود کرده و به هدف خود برسد. 

امام جمعه سرخه در ادامه افزود: دشمن با نقشه‌های شوم خود در پی آن است که اسلام وجود نداشته باشد و از هر طریقی می‌خواهد بین مسلمانان و شیعیان تفرقه ایجاد کند. 

وی با اشاره به اتحاد و وحدت بین مردم بیان کرد: اتحاد یک عنصری است که نگه‌داری و حفظ آن بر عهده عموم مردم است تا دشمن به آن دستبرد نزند و همچنین جمهوری اسلامی هزینه‌های زیادی داده تا این اتحاد و وحدت باقی بماند.

اشرف با اشاره به اینکه هدف اصلی رژیم غاصب صهیونیستی در منطقه، ادامه حیات خود است، اظهار کرد: این رژیم کودک‌کش می‌خواهد عواملی که بقا و حیات خودش را مورد خطر قرار می‌دهد از بین ببرد و با جنگ و نا‌آرامی به‌دنبال هدفش است که به غیر از این هر اتفاقی بیافتد با شکست مواجه خواهد شد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: جبهه مقاومت در برابر این رژیم جنایت‌کار ایستاده است و تلاش می‌کند که اگر سرزمین یا خانه‌هایی را اِشغال کرده را از آن‌ها پس بگیرد و اگر آن‌ها ترک نکنند روی آرامش و امنیت را نخواهند دید. 

وی با اشاره به وضعیت مدارس در سطح شهرستان اظهار کرد: در وضعیت معلمان و تدریس برای دانش‌آموزان مشکلات ایجاد شده است که می‌بایست با پیگیری مسئولان مربوطه این مشکل مرتفع شود و مدارس بدون هیچ مشکلی بازگشایی شوند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از