حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/06/18 شمسی | 2024/09/08 میلادی
نماینده استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری:

برگزاری باشکوه انتخابات حق مردم ایران است

برگزاری باشکوه انتخابات حق مردم ایران است

نماینده استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری گفت:از همه آحاد ملت ایران خواهشمند هستیم به میدان بیایند و انقلابی عمل کنند؛ چون حق ملت ولایت‌پذیر و مطیع امر ولایت برگزاری انتخابات انقلابی باشکوه است.

آیت‌الله سید محمد شاهچراغی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛در خصوص اهمیت برگزاری انتخابات پیش رو گفت: به کوری چشم دشمنان انتخابات ۱۱ اسفندماه امسال با اتحاد و انسجام ملت از هر سال باشکوه‌تر برگزار خواهد شد؛ اما باید مراقب بود توطئه و دسیسه دشمن سبب وحدت شکنی نشده و همگان با اتحاد و انسجام پای صندوق‌های رأی حاضر شویم. 

نماینده استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: در زمان کنونی مسئله مهم کشور انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری است که موجب تعیین سرنوشت و اقتدار کشور برای چهار سال آینده خواهد شد.

این مقام مسئول اظهار کرد: انتخابات یکی از اقدامات بسیار مهم کشور محسوب می‌شود و تمام افراد در هر جایگاه و سمتی که قرار دارند برای بصیرت و تشویق مردم جهت شرکت در پای صندوق‌های رأی نباید کوتاهی کنند.

آیت‌الله شاهچراغی خطاب به مسئولین خاطرنشان کرد: همهٔ اشخاص اعم از مسئولین و افراد فعال در مجموعه‌هایی صداوسیما، فعالان رسانه سخنرانان، ائمه جماعت، و... باید وارد فضای بصیرت‌افزایی برای مشارکت حداکثری در انتخابات شوند.

شرکت در انتخابات عبادت است

نماینده استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری خطاب به رأی اولی‌های استان و سطح کشور خاطرنشان کرد: جوانانی که برای شرکت در انتخابات به سن قانونی رسیده‌اند می‌بایست در این امر خطیر یک‌قدم عبادی در جهت کمک به‌نظام، کشور و اسلام بردارند و به خواسته رهبری معظم انقلاب لبیک بگویند.

این مقام مسئول در خصوص اهمیت حضور حداکثری در انتخابات پیش‌رو ابراز داشت: شرکت در انتخابات یک عبادت و کار خدایی محسوب می‌شود، بنابراین مردم باید برای رضایت خدا در انتخابات شرکت کنند و هدفشان کسب رضایت باری‌تعالی باشد و اگر کار برای‌خدا نباشد به سرانجام نخواهد رسید.

نماینده استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: همه ما می‌بایست در انتخابات شرکت کنیم و دیگران را نیز برای شرکت در انتخابات دعوت کنیم؛ زیرا شرکت حداکثری و انتخاب افراد اصلح خواسته رهبر فرزانه انقلاب در خصوص انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی است.

 فرد اصلح مطیع ولایت فقیه است

آیت‌الله شاهچراغی در خصوص انتخاب افراد اصلح تصریح کرد: در ارزیابی انتخاب افراد اصلح باید ببینیم چه شخصی از اول انقلاب تا کنون در میدان حضور سالم و درستی داشته است و مطیع ولایت‌فقیه بوده و بیشتر به مردم خدمت کرده است.

وی خطاب به نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: کاندیداها باید در تبلیغات خود اخلاق و رفتار اسلامی داشته باشند، و به‌هیچ‌عنوان دیگران را تخریب نکنند و توجه داشته باشند افرادی که توسط شورای نگهبان تأیید صلاحیت شده‌اند کاندیدای رسمی محسوب می‌شوند و مردم می‌توانند به آنان رأی دهند.

نماینده استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: کاندیداها به‌جای پرداختن به عیوب دیگران به خواسته‌های مردم توجه داشته باشند و در مورد برنامه‌ها و اهداف خود با مردم صحبت کنند و فراموش نکنند به وعده‌هایی که به مردم می‌دهند باید عمل کنند؛ بنابراین باید برنامه‌هایی به مردم اعلام کنند که قابلیت اجرا داشته باشد و باتوجه‌به اینکه مشکلات کشور بسیار است به مردم این اطمینان را بدهند که برای خدمتگزاری به مردم و برطرف‌کردن مشکلات مردم گام برمی‌دارند.


اهمیت انتخابات خبرگان رهبری

آیت‌الله شاهچراغی در رابطه‌ با اهمیت توجه مردم به انتخابات خبرگان رهبری تصریح کرد: انتخابات خبرگان رهبری برای روز مبادا و تعیین رهبر آینده پیش‌بینی‌شده است و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است البته هم اکنون مقام معظم رهبری با اینکه در سنین کهنسالی به سرمی برند خوشبختانه در سلامت کامل هستند، ولی در سیمای جوانی ظهور دارند و دعا می‌کنیم ان‌شاءالله خود ایشان پرچم انقلاب را به دستان امام‌زمان (عج) برسانند و در عمل هیچ‌ گاه نیاز به خبرگان رهبری نداشته باشیم.

این مقام مسئول باتوجه‌به اهمیت حفظ وحدت در امر انتخابات ابراز داشت: مسئله بسیار مهم در استان سمنان و دیگر استان‌های سطح کشور مسئلهٔ وحدت است که می‌بایست به آن توجه ویژه‌ای داشته باشیم و مواظب باشیم وحدت‌شکن نباشیم و وحدت و اخلاق اسلامی را درهرصورت حفظ کنیم.

نماینده استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: انتخابات مظهر واقعی اسلام و امید مردم به آینده دانست؛ بنابراین به کوری چشم دشمنان انتخابات امسال از هر سال باشکوه‌تر برگزار می‌شود که در این زمینه رسانه‌ها وظیفهٔ اساسی در دعوت ملت برای حضور حداکثری را دارا هستند.

 نمایندگان منتخب پیگیر خواسته‌های به حق رأی‌دهندگان باشند

آیت‌الله شاهچراغی در ادامه ابراز داشت: شرکت در انتخابات حق همهٔ مردم است و آنان می‌توانند از این حق استفاده کنند و بهترین‌ها را انتخاب کنند، و نمایندگان منتخب موظف هستند پیگیر خواسته‌های به حق رأی‌دهندگان باشند، اگر هم خدایی نکرده کسی از حق رأی خود استفاده نکرد نمی‌تواند از نماینده چیزی بخواهد؛ زیرا از حق رأی خود استفاده نکرده است.

وی درمورد اهمیت خدمتگزار بودن نماینده‌های منتخب خاطرنشان کرد: همهٔ نمایندگان در خدمت نظام و رهبری هستند هر چه داریم از اسلام است و همهٔ کارها در دست خداوند متعال است خداوند یاور و لشکرش مردم هستند که باید به میدان بیایند و دیگران را هم دعوت به شرکت در انتخابات بکنند.

نماینده استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری در پایان تصریح کرد: بنده به‌عنوان یک روحانی در این استان از ایوانکی تا فرومد، از شهر تا روستا از همهٔ زنان و مردان هم استانی خواهشمند هستم به میدان بیایند و انقلابی عمل کنند؛ چون حق ملت ولایت‌پذیر و مطیع امر ولایت برگزاری انتخابات انقلابی باشکوه است.


انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از