حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/04/11 شمسی | 2024/07/01 میلادی
امام جمعه شاهرود:

حضور گسترده دفع‌کننده توطئه دشمنان است

حضور گسترده دفع‌کننده توطئه دشمنان است

امام جمعه شاهرود گفت: کسی که ایران و وحدت را می‌خواهد باید برای دفع توطئه دشمنان به صحنه بیاید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»، حجت‌الاسلام  والمسلمین عباس امینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که مصادف با انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری برگزار شد، اهمیت انتخابات فعلی را بسیار زیاد دانست و گفت: اگر کسی اسلام و انقلاب و کشورش را قبول دارد و یا حتی ایران و وحدت را می‌خواهد باید برای دفع توطئه دشمنان به صحنه بیاید.

 امام جمعه شاهرود افزود: سازمان‌های جاسوسی و اروپایی که دارای «میز ایران» هستند روی انتخابات ما حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند پس لازم است همه مردم ایران با هر تفکر و سلیقه و گرایش و گلایه‌مندی اصل حضور را مبنا قرار داده و در انتخابات شرکت کنند.

امینی مسأله مهم بعد از مشارکت را، انتخاب صحیح دانست و تأکید کرد: با توجه به اصل غدیر، باید در بین چهار نامزد باقیمانده ولایت‌مدارترین فرد را تشخیص داد تا کمک حال رهبری باشد و بتواند جای خالی شهید رئیسی را پر کند و شرایط مناسبی برای کشور و مردم رقم بزند.

وی با تأکید بر اینکه انتخابات حق بسیار بزرگ از نوع داخلی است، بیان کرد: مردم توسط انتخابات می‌توانند به مدت چهار سال نسبت به حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و… برای نامزدها به‌ویژه در حوزه اخیر برنامه‌ریزی یا رسم‌الخط تعیین کنند چراکه حوزه اقتصادی یکی از پرمخاطره‌ترین و پرچالش‌ترین مباحثی است که در حال حاضر مردم با آن سروکار دارند.

وی با اشاره به سالروز حمله ناو جنگی آمریکا به هواپیمای مسافربری ایران و شهادت انسان‌های بی‌گناه، ادعای حقوق بشر آمریکایی را مضحک خواند و تصریح کرد: ملت ایران از ابتدا تاکنون جنایت‌های زیادی را از آمریکا شاهد بوده است و مردم ایران به خوبی از دروغین بودن شعارهای آنها آگاه هستند و ملت آمریکا و اروپا نیز در حال روشن شدن هستند و چه بدبختند کسانی که امروز در کشور قبله‌گاهشان این فاسدان هستند و چشمشان به دست غربی‌هاست.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از