حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/04/11 شمسی | 2024/07/01 میلادی
امام جمعه آرادان:

رأی تک‌تک مردم تأثیرگذار است

رأی تک‌تک مردم تأثیرگذار است

امام جمعه آرادان با بیان اینکه یک رأی هم تأثیر بسزایی در سرنوشت کشور دارد، گفت: نگویید فلانی رأی‌ زیادی دارد، نه شما کار خودتان را کنید، هر وقت دشمن به کسی توجه کرد و خواست او را خراب کند شما برعکس عمل کنید.

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»، حجت‌الاسلام والمسلمین جلیل شریفی‌نیا در خطبه‌های نماز جمعه این هفته آرادان با اشاره به اینکه امروز روز بزرگی است، گفت: مقام معظم رهبری مثل همیشه در اولین ساعات، که نه در اولین لحظه‌ها پای صندوق رأی حاضر شدند و ما نیز باید به تاسی از ایشان در رأی دادن فرصت را مغتنم شمرده و هرچه سریعتر اقدام کنیم.

امام جمعه آرادان با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری بر مشارکت حداکثری در انتخابات، افزود: تنبلی نکنید به خاطر کشور، امنیت و آب و خاک پای صندوق رأی‌ بروید.

وی با اشاره به حضور پر شور مردم پای صندوق رأی، اظهار کرد: رأی‌ دادن را به ساعات پایانی موکول نکنید.

شریفی‌نیا با بیان اینکه دولت‌های مختلفی را تجربه کردیم اما شهید جمهور در طول این سه سال بارها مدال افتخار را با تایید و تحسین از حضرت آقا گرفت، گفت: اگر دولت سیزدهم ادامه پیدا می‌کرد خیلی از مشکلات اقتصادی کشور حل می‌شد.

وی در ادامه افزود: کدام رئیس‌جمهور کنار مردم رفت و با همان لباس در سیل کنار مردم قرار گرفت تا عبا و عمامه خاکی کند و در کنار زلزله‌زده‌ها و میان مردم باشد امروز مردم باید دقت کنند که راه شهید رئیسی امتداد پیدا کند. 

امام جمعه شهرستان آرادان با بیان اینکه یک رأی هم تأثیر بسزایی در سرنوشت کشور دارد، اظهار کرد: نگویید فلانی رأی‌ زیادی دارد، نه شما کار خودتان را کنید، هر وقت دشمن به کسی توجه کرد و خواست او را خراب کند شما برعکس عمل کنید.

شریفی‌نیا به حضور پرشور مردم اشاره کرد و گفت: همیشه در انتخابات از درصد بالای حضور مردم برخوردار بوده‌ایم حتی در برخی انتخابات میزان مشارکت به ۷۰ و بالای ۸۰ درصد هم رسیده بوده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از