حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
امام‌جمعه موقت سمنان:

مردم بصیر ایران پیروز نهایی انتخابات هستند

مردم بصیر ایران پیروز نهایی انتخابات هستند

امام جمعه موقت سمنان گفت: با همه توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان در نهایت پیروزی انتخابات با ملت ایران رقم خورد و در مقابل آمریکا مستکبر و هم‌پیمانانش در این نبرد شکست خوردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامحسین مهدوی‌نژاد در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر سمنان که در محل مصلی این شهر برگزار شد، ضمن دعوت خود و همه مردم به داشتن تقوای الهی گفت: شخص باتقوا با درک‌کردن عظمت خداوند متعال همه چیز غیر از خداوند منان را کوچک می‌شمارد و علاوه بر درک نعمت‌های بهشتی، علت عذاب جهنم را نیز درک می‌کند، این‌گونه افراد برخلاف برخی افراد که سنگر و میدان را خالی می‌گذارند همیشه در صحنه بوده و میدان را خالی نمی‌گذارند.

وی در ادامه ضمن تسلیت رحلت آیت‌الله امامی کاشانی افزود: آیت‌الله امامی کاشانی از خدمتگزاران اسلام بودند که قبل از پیروزی انقلاب اسلامی علیه نظام شاهنشاهی مبارزات گسترده‌ای داشتند و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران نیز پابه‌پای حضرت امام خمینی (ره) و در تمام عرصه‌های حضوری مثمرثمر داشتند.

امام‌جمعه موقت سمنان با اشاره به هفته منابع طبیعی اظهار کرد: ۱۵ تا ۲۱ اسفندماه به نام منابع طبیعی نام‌گذاری شده است که کاشت درخت در این ایام از اهمیت بالایی برخوردار است و می‌بایست علاوه بر کاشت درخت از خشک‌شدن درختان پیشگیری و جلوگیری کنیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدوی‌نژاد با اشاره به روزهای پایانی ماه شعبان اظهار کرد: در حدیث امام رضا آمده است که از این روزها نهایت استفاده را ببریم و هر فرد قبل از شروع ماه مبارک رمضان می‌بایست از آمادگی لازم برخوردار شود تا بتواند در این ماه  پرفضیلت با اشاعه فرهنگ دینی از برکات الهی آن استفاده کند.

امام‌جمعه موقت سمنان ضمن تأکید بر حفظ حرمت ماه مبارک رمضان تصریح کرد: در این ایام مسئولان می‌بایست جهت مساعدت و کمک به روزه‌گرفتن نوجوانان و جوانان در مدارس تلاش کنند و با برنامه‌های جذاب اشتیاق روزه‌داری را در بین دانش‌آموزان مکلف ترغیب کرده و مانع روزه‌خواری در فضای مدارس شوند.

وی ضمن اشاره به سالروز تأسیس بنیاد شهید خاطرنشان کرد: ۲۲ اسفندماه سالروز تأسیس بنیاد شهید تعیین شده است که جا دارد از تمام خدمتگزاران به شهدا و ایثارگران تجلیل کرده و بدانیم که عظمت ایران اسلامی به‌خاطر جانبازی و فداکاری شهدا است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدوی‌نژاد در رابطه‌ با انتخابات ابراز داشت: با همه توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان برای حضور کم‌رنگ مردم در پای صندوق‌های رأی در نهایت پیروزی انتخابات با ملت ایران رقم خورد و در مقابل آمریکا مستکبر و هم‌پیمانانش در این نبرد شکست خوردند.

امام‌جمعه موقت شهرستان سمنان در ادامه تصریح کرد: دشمنان تصور می‌کردند با تلاش یک‌ساله و ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم، حضور ملت در پای صندوق‌های رأی کمتر از ۲۰ درصد خواهد بود؛ اما ملت ایران با حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی مشت محکمی بر دهان دشمنان زدند.

وی در ادامه ابراز داشت: دشمنان تلاش کردند انتخابات را سست و پیروزی ملت در این عرصه را شکست جلوه دهند؛ اما به لطف خداوند و مشارکت خوب مردم انتخابات با حفظ امنیت کامل و سلامت کامل برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدوی‌نژاد در اهمیت برگزاری انتخابات خاطرنشان کرد: حضور ملت در پای صندوق‌های رأی موفقیت بسیار خوبی محسوب می‌شود و مواظب باشیم با ایجاد شبهه در این موفقیت در زمین دشمنان بازی نکنیم و با نیت و تفکر دشمنان انتخابات را زیر سؤال نبریم.

امام‌جمعه موقت سمنان در پایان از منتخبان مردم خواست که در این دوره از مجلس بهتر از دوره‌های قبل عمل کنند.

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از