حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان:

هدف دشمن بی‌انگیزه کردن جوانان است

هدف دشمن بی‌انگیزه کردن جوانان است

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: دانش‌آموزان بدانند دشمن با راهبردهای مختلف قصد ایجاد عملیات روانی را دارد و ما به‌عنوان مؤمن وظیفه داریم آگاهانه در این مسیر با چشم‌باز حرکت کنیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیرضا قنبری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مرآت با اشاره به نقش دانش‌آموزان در برهه کنکنی گفت: دانش‌آموزان باید بدانند انقلاب اسلامی ایران تولیدگر و مولد اندیشه انقلابی ظلم‌ستیز است همانند اندیشه شهدایی همچون شهید فهمیده که با دست‌خالی در مقابل ظلم ایستادگی کردند.

 

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان تصریح کرد: دانش‌آموزان در اندیشه انقلابی ظلم‌ستیز، با مقاومت و ایستادگی به دشمنان اجازه دست‌درازی را نخواهند داد اما دشمنان بنا بر دلایل مختلف با راهکارهای مختلف قصد دارند این انگیزه‌ها را سست کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین قنبری در ادامه افزود: یکی از روش‌های دشمنان برای سست کردن انگیزه در بین نوجوانان و جوانان القای شبهات است که با این روش اراده، انگیزه و روحیه مقاومت را در بین جوانان و نوجوانان سست کنند؛ اما آنان نباید این شبهات را در افکار خود محفوظ بدارند که ایمانشان ضایع گردد.

 

وی اذعان داشت: ما باید در مقابل برتری جنگ رسانه‌ای که دشمنان در مقابل جمهوری اسلامی ایران راه انداخته است مواظب تفکر مقاومتی خود باشیم و دانش‌آموزان بدانند دشمن با راهبردهای دیگر قصد ایجاد عملیات روانی را دارد و ما به‌عنوان مؤمن وظیفه داریم آگاهانه در این مسیر با چشم‌باز حرکت کنیم.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خاطرنشان کرد: مهم‌ترین مبنای جمهوری اسلامی ایران راهبری مجتهد جامع‌الشرایط رهبری است که دشمنان همیشه در مقابل آن ایستاده‌اند راهبری ولی‌فقیه همواره در طول انقلاب محور اصلی بوده است و رهبر انقلاب اجازه نداده‌اند که در هیچ برهه‌ای از زمان کشور دچار تزلزل شود.

 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین قنبری افزود: در روایات مختلف آمده است که یک نفر را به‌عنوان رهبر خود قرار دهید و این در حالی است که رهبر ایران فقیه، عالم، مدیر و مدبر است به‌نحوی‌که کشورهای دیگر به‌خاطرنداشتن چنین رهبری آسیب‌پذیر شده‌اند.

وی با بیان اینکه کشور ایران به‌خاطر ولایت‌مداری و چرخیدن حول محور رهبری از هجوم همه حوادث از جمله جنگ تحمیلی فتنه‌های مختلف و توطئه‌های دشمنان ایمن مانده است، گفت: در این ایام نیز دانش‌آموزان باید بدانند دفاع از رهبری و حمایت از ولایت‌فقیه رمز بقا و امنیت در کشور است.

 

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان ادامه افزود: دانش‌آموزان با داشتن روحیه ایثار، مقاومت و ایستادگی باید خود را در راستای دفاع کاربردی و میدانی از جمهوری اسلامی است تقویت کنند و باعث پیشرفت مملکت خود شوند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین قنبری افزود: جوانان تولیدگر علم در زندگی افراد جامعه بسیار مؤثر هستند آنان با علم خود وابستگی کشور را به کشورهای دیگر کم‌رنگ می‌کنند و در زمینه علمی استقلال و آزادی کشور مرهون تلاش‌های دانش‌آموزان و دانشجویان در عرصه‌های مختلف اجتماعی خواهد بود.



انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از