حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/06/29 شمسی | 2024/09/19 میلادی
نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی:

وزرای دولت چهاردهم نگاه حزبی نداشته باشند

وزرای دولت چهاردهم نگاه حزبی نداشته باشند

نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی گفت: وزرای دولت چهاردهم باید نگاه ملی به کشور داشته و نگاه باندی و حزبی نداشته باشند.

احمد عجم در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت» با اشاره به روی کار آمدن دولت چهاردهم گفت: دولت چهاردهم باید در امتداد دولت شهید رئیسی به مسائل کشور توجه کند.

نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: دولت چهاردهم باید برنامه‌های مدون و میان‌مدت و بلندمدت برای کشور داشته باشد.

این نماینده مجلس معتقد است که با انتخاب هرچه زودتر اعضای کابینه دولت چهاردهم به مطالبات مردمی پاسخ داده شود.

وی با اشاره به شاخصه‌های مقام معظم رهبری درباره انتخاب افراد شایسته در کابینه گفت: باید افرادی روی کار بیایند که نگاه ملی به کشور داشته و نگاه باندی و حزبی نداشته باشند.

عجم با تأکید بر اینکه وزرا باید صادق و امین باشند، اظهار کرد: اعضای کابینه دولت چهاردهم باید کاربلد و کارآزموده باشند.

عجم با بیان اینکه تیم جدید دولت نباید نگاه غربی داشته باشد بلکه باید دل در گروه توسعه و پیشرفت کشور داشته باشند، تصریح کرد: وزرا با نگاه ملی که دارند باید همه استان‌ها را در یک سطح ببینند و نگاه‌شان در یک منطقه محصور نشود.

به گفته وی، پایبندی هر یک از وزرای پیشنهادی به مبانی انقلاب و نظام جزو شروطی است که نمایندگان مجلس در دادن رأی اعتماد آن را لحاظ  می‌کنند.

عجم با اشاره به اینکه باید مجلس با دولت همکاری خوبی داشته باشد، گفت: باید هرچه زودتر کابینه دولت چهاردهم مستقر شود تا به مشکلات رسیدگی شود.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اینکه فرهنگ حوزه بسیار مهمی است اما امروز اولویت اقتصاد است، اظهار کرد: اقتصاد و فرهنگ لازمه حرکت و پیشران توسعه کشور هستند.

عجم با تأکید بر اینکه مسئله آب در استان سمنان از اهمیت بالایی برخوردار است، اظهار کرد: شهرستان‌های شاهرود و میامی در حوزه آب شرب و کشاورزی مشکلات عدیده‌ای دارند که باید حل شود.

عجم همچنین تصریح کرد: بیش از۵۰ درصد از راه‌های ارتباطی استان سمنان در شهرستان‌های شاهرود و میامی وجود دارد که توجه به بخش راه‌ علی‌الخصوص راه‌های روستایی از انتظارات مردم استان از دولت پزشکیان است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از