حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
امام‌ جمعه سرخه:

مشارکت حداکثری چشم طمع دشمن را کور می‌کند

مشارکت حداکثری چشم طمع دشمن را کور می‌کند

امام جمعه شهرستان سرخه گفت:ملت با حضور به حفظ استقلال و سربلندی ایران می‌اندیشند و به‌هیچ‌وجه حاضر نخواهند شد یک‌ذره از خاک وطن، عزت و استقلال کشور را در اختیار دشمن بگذارند و چشم طمع دشمنان را با حضور حداکثری کور خواهند کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی اشرف در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ گفت: مردم کشور ما علی‌رغم اینکه فرهیخته و باصلابت و متمدن هستند، اما همواره از سوی کشورهای متخاصم  مورد هجوم قرار گرفته واز حق و خواسته طبیعی شان محروم مانده‌اند و می‌بایست برای رسیدن به حق طبیعی خود با مستکبران مدام در جنگ باشند.

امام‌جمعه شهرستان سرخه در ادامه تصریح کرد: داشتن حق رای و انتخاب و دخالت در سرنوشت خویش خواسته تمام مردم دنیا است و البته ایران اسلامی در این امر بعد از پیروزی انقلاب اسلامی پیشقدم بوده است و تقریبا تمام ارکان نظام با رای مردم انتخاب می‌شوند و انتخابات یکی از پاک ترین نمونه‌های دخالت مردم در تعیین سرنوشت خویش در کشور ما محسوب می‌شود.

وی اظهار کرد: ملت ایران برای اظهارنظر و رأی‌دادن در سطح شهرها، روستاها و همچنین در بین اقشار مختلف جامعه از حق یکسانی برخوردار هستند که این نوع نگرش به‌عنوان یکی از واقعی‌ترین و پاک‌ترین و فراگیرترین نمونه‌های مردم‌سالاری با تاسی از اسلام در سطح دنیا مطرح و محقق شده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اشرف تصریح کرد: در هیچ جای دنیا نمی‌توان نمونه‌ای پیدا کرد که مردم یک ملت نخواهند نظر و تفکر خود را در کشوری که محل زندگی آنان است اعمال کنند و خود را طرف‌دار دیکتاتوری و استبداد نشان دهند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اشرف در رابطه‌ با ایجاد ناامنی توسط دشمنان در کشور ما تصریح کرد: دشمنان برای همه دنیا صلح‌طلب هستند و در این راستا به تظاهر قدم برمی‌دارند؛ اما همسایگان و مخالفان نظام جمهوری اسلامی ایران را به جنگ‌طلبی، اغتشاش و بمب‌گذاری ترغیب می‌کنند.

امام‌جمعه سرخه تصریح کرد: در همه دنیا رأی‌دادن و مشارکت عمومی مردم به‌عنوان یک نشانه خوب، تمدن و فرهیختگی عنوان می‌شود؛ اما برای کشور ایران تمام جریانات سیاسی شمنان تا رسانه‌های مزدوران تلاش می‌کنند تا مردم را از رأی‌دادن منصرف کنند.

وی در ادامه افزود: برای هر ایرانی واجب است که خود را موظف به رأی‌دادن در انتخابات بداند و نظر شخصی خود را اعمال کند وبا حضور حداکثری پاسخی کوبنده به اقدامات جسورانه و اهانت‌آمیز دشمنان به ملت غیور ایران وارد آورد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اشرف ابراز داشت: افرادی که خود را ملزوم به رأی‌دادن نمی‌دانند در واقع پیرو اهداف و برنامه‌های دشمنان قدم برداشته و در حق مردم کشور جفا خواهند کرد.

امام‌جمعه سرخه تصریح کرد: کشورایران توانایی کامل جهت استقلال و خودکفایی را دارا است و ملت همراه نیز با حضور حداکثری پایه‌های این استقلال و خودکفایی را محکم‌تر خواهند کرد.

وی در ادامه افزود: حضور حداکثری ملت ایران موجب یاس و ناامیدی دشمنان خواهد شد و ناامیدی دشمن موجب رونق اقتصادی، ضعف تحریم‌ها، قدرت‌نمایی ایران در مقابل دشمن و ایجاد صلح پایدار برای کشور و جبهه مقاومت خواهد شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اشرف در ادامه افزود: ناامیدی دشمنان با حضور حداکثری مردم موجب می‌شود دشمنان از تلاش‌ها و برنامه‌های خود برای ناامن‌کردن کشور دست بردارند و همین امر موجب امنیت بیشتر در کشور خواهد شد.

وی در ادامه افزود: ناامیدی دشمنان موجب اقتصاد پایدارتر، سرمایه‌گذاری و ارتباط بیشتر با همسایگان و اجرایی‌شدن برنامه‌های اقتصادی کلان در کشور خواهد شد.

امام‌جمعه سرخه اظهار کرد: همه افراد داری حق رأی با حضور در پای صندوق‌ها به وظیفه ملی خود در مقابل هم‌وطنان، خون شهدا و انقلاب به بهترین وجه عمل خواهند کرد.

حجت اسلام و المسلمین اشرف در پایان افزود: عموم مردم ایران با حضور در صحنه به حفظ استقلال و سربلندی ایران می‌اندیشند و به‌هیچ‌ وجه حاضر نخواهند شد یک‌ذره از خاک وطن و یا عزت و استقلال کشور را در اختیار دشمن بگذارند و چشم طمع دشمنان را با حضور حداکثری کور خواهند کرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از