حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/04/18 شمسی | 2024/07/08 میلادی
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان:

امروز دشمن در جنگ رسانه‌ای هم ناتوان است

امروز دشمن در جنگ رسانه‌ای هم ناتوان است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: به فضل الهی تجربه تلخ سال گذشته و هوشیاری و بصیرت مردم ایران سبب شد، امروز ملت‌های بیدار بر علیه استعمارگران متحد شوند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس خرمیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مرآت با اشاره به تلاش فرعونیان در همه اعصار و زمان‌ها برای از بین‌بردن قدرت ایمان در جوامع گفت: خداوند متعال آنچه را که ترسیم کرده این است که در نهایت این دنیا باید در اختیار مردان الهی قرار گیرد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان در ادامه افزود: شیطان مکر خود را انجام می‌دهد؛ اما در نهایت پیروزی با گروه مسلمین است و تمام بحران‌ها در نهایت به پیروزی مسلمانان ختم خواهد شد.

 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین خرمیان با بیان اینکه متأسفانه طی سال‌های گذشته غفلت در فضای مجازی و رها شدن آن باعث تسخیر ذهن و قلب جوانان در این فضا شد، بیان داشت: به فضل الهی تجربه تلخ سال گذشته و هوشیاری و بصیرت مردم سبب شد در حال حاضر کنترل فضای مجازی تا حد زیادی در اختیار ما قرار بگیرد.

 

بنا به گفته حجت‌الاسلام‌والمسلمین خرمیان، از آثار و برکات هوشیاری ایجاد شده در فضای مجازی می‌توان به شرایط امروز در دنیا اشاره کرد که رژیم غاصب اسرائیل و استعمارگران مورد نفرت ملت‌ها قرار گرفته و توان مقابله رسانه‌ای را با بیداری مردم دنیا ندارند.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان خاطرنشان کرد: امروز در قلب اروپا و لندن مردم بر علیه استعمارگران به پا خواسته‌اند و آنچه که مدنظر انقلاب اسلامی است را امروز در دنیا فریاد زده می‌زنند و این از برکات نظام مقدس اسلامی است.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه امروز کلان پروژه‌های دشمن در منطقه دچار شکست شده و صدای شکستن استخوان‌های فرتوت استکبار آمریکا شنیده می شود، ابراز کرد: حوادث تلخ سال گذشته توسط شبکه‌های پیچیده معاندین سازماندهی شد‌ و عده‌ای پیاده‌نظام دشمنان خارجی، فریب‌خورده و ناآگاه‌ که فاقد بینش و قدرت تشخیص لازم و درست بودند مورد سو استفاده دشمنان قرار گرفتند؛ اما در نهایت بصیرت مردم و درایت رهبری موجب شد این بساط دروغ و خباثت استعمارگران برای نابودی ایران اسلامی جمع شود.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از