حالت تاریک
  • جمعه, 1403/04/15 شمسی | 2024/07/05 میلادی
به‌منظور پذیرایی مطلوب از زائران امام‌هشتم (ع)؛

تمام امکانات استان سمنان بسیج می‌شود

تمام امکانات استان سمنان بسیج می‌شود

استاندار سمنان گفت: باتوجه‌به فرارسیدن ایام پایانی ماه صفر، تمامی‌ امکانات و ظرفیت‌های استان برای‌ پذیرایی مطلوب از مسافران و زائران امام هشتم (ع) بسیج شده و به کار‌ گرفته شود.

به‌ گزارش پایگاه خبری تحلیلی مرآت؛ سید محمدرضا هاشمی در جلسه شورای اداری استان در‌ محل سالن‌ جلسات یادگار‌ امام (ره) استانداری، گفت: بیش از ۴۷ مورد حضور مدیران استان در صداوسیما در راستای جهاد تبیین و بیان دستاوردهای دولت و اقدامات صورت‌گرفته در طول هفته دولت سال جاری انجام گرفت.


استاندار سمنان در ادامه بیان کرد: تمجید مقام معظم رهبری از اقدامات و عملکرد دولت و ساده‌زیستی شخص رئیس جمهور و حمایت از دولت امری بسیار ارزشمند است.


وی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه اسم‌ رمز‌ دولت‌های‌ ما باید کسب رضای الهی و رضایت مردم باشد، خاطرنشان کرد: ایشان همچنین در دیدار با ریاست محترم جمهور و اعضای هیئت دولت در سال جاری بیان داشتند، زبان دولت در بحث بیان دستاوردها، اقدامات و کارهای صورت‌گرفته باید رسا باشد.


هاشمی افزود: ساده‌زیستی، دوری از تشریفات، کار‌ جهادی و در کنار مردم بودن چند ویژگی بارزی است که مقام معظم رهبری در خصوص دولت سیزدهم بیان داشتند.


استاندار سمنان در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: بالغ بر ۴۰ موکب از استان‌ سمنان در ایام اربعین در مرز و داخل کشور عراق به زائران اربعین حسینی خدمت‌رسانی کردند که به‌صورت ویژه از آنان تقدیر می‌کنم.


وی افزود: برقراری پرواز به عتبات‌عالیات برای اولین‌بار از فرودگاه سمنان و دومین بار از فرودگاه شاهرود امری ارزشمند است‌ که‌ ان‌شاءالله در آینده تمهیدات لازم‌ برای استمرار این‌ مهم‌ اندیشیده خواهد شد.


هاشمی همچنین عنوان کرد: استان سمنان با اقدامات صورت‌گرفته و بر اساس شاخص‌های اعلامی به‌عنوان امن‌ترین استان کشور در بحث سرمایه‌گذاری معرفی شد که دستاوردی بسیار ارزنده است.


وی در ادامه خاطرنشان کرد: بهترین راه افزایش مشارکت مردم در بحث انتخابات، رعایت اصل بی‌طرفی است، ان‌شاءالله در انتخابات‌ پیش رو با رعایت این مهم توسط دست‌اندرکاران امر انتخابات، شاهد مشارکت حداکثری خواهیم بود.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از