حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/06/22 شمسی | 2024/09/12 میلادی
معاون سیاسی وزیر کشور:

خدمت‌گزاری دولت سیزدهم تا آخرین روز ادامه دارد

خدمت‌گزاری دولت سیزدهم تا آخرین روز ادامه دارد

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: تلاش در مدت باقی‌مانده از دولت سیزدهم می‌تواند به زحمات صورت‌گرفته تاکنون قوت بخشد و نباید تا آخرین روز خدمت‌گزاری به مردم تعطیل شود.‌

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ سید تقی شاهچراغی روز شنبه در نشست شورای اداری استان سمنان در سالن یادگار امام (ره) استانداری گفت: در دولت سیزدهم تلاش شد تا همه مدیران و مسئولان به تکلیف خود به نسبت‌های مختلف، عمل کنند.

معاون سیاسی وزیر کشور افزود: به برکت حضور ارزشمند رهبر معظم انقلاب و حضور در صحنه مردم، در ریل‌گذاری کلان نظام جمهوری اسلامی تغییری حاصل نمی‌شود.

وی تأکید کرد: ما در ستاد انتخابات کشور و استان‌ها امانتدار رأی‌ مردم بودیم، هرکسی که مردم انتخاب کردند و با هر نگاه و گرایشی، باید همه تلاش کنند تا با قوت خدمت‌گزاری ادامه یابد.

شاهچراغی با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم اقدامات بسیار بزرگی انجام شد و نتیجه این اقدامات نیز رشد و توسعه کشور در ابعاد مختلف است، خاطرنشان کرد: دولت‌ها باید نقش مکمل دولت‌های قبل را ایفا کنند، اگر اقدام و کاری انجام نشده، باید انجام شود که دولت سیزدهم با حضور موثر در میدان، این امر را اجرایی کرد.

وی یادآور شد: چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در کشور در شرایط خاصی شکل گرفت و در امنیت کامل و سالم برگزار شد اما از سوی دشمنان نظام تلاش سنگینی شد تا در روند و اجرای انتخابات، اخلال ایجاد شود.

این مقام مسئول تأکید کرد: در کشور از زمانی که حادثه بالگرد پیش آمد و حتی از گذشته برای انتخابات مجلس شورای اسلامی فشار سنگینی از سوی دشمنان برنامه‌ریزی شد، تا امنیت و سلامت انتخابات را زیر سئوال ببرند.

وی با بیان اینکه با اقدامات جهادی و مدیریت و هم‌افزایی بین دستگاه‌های امنیتی، نظامی و انتظامی، دسیسه دشمنان خنثی شد، ادامه داد: استان سمنان در مرحله اول و دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در رده‌های برتر و بالا در بحث شروع به هنگام رأی‌گیری قرار داشت.

شاهچراغی بیان کرد: جدایی مردم از حاکمیت و بی‌اعتمادی به جمهوری اسلامی، و تلاش برای تحریم، از جمله دسیسه و توطئه‌های دشمنان نظام در خلال برگزاری انتخابات گذشته بود، اما با اقدامات صورت گرفته این انتخابات در سلامت کامل و امنیت برگزار شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از