حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/06/29 شمسی | 2024/09/19 میلادی
امام جمعه دامغان:

«طوفان‌الاقصی» معجزه قرن بود

«طوفان‌الاقصی» معجزه قرن بود

امام جمعه دامغان «طوفان‌الاقصی» را معجزه قرن برشمرد و گفت: طوفان‌الاقصی پاسخ جبهه مقاومت به جنایت‌کار صهیونیستی بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدحسن رستمیان ظهر امروز در نماز جمعه دامغان و در جمع مردم مؤمن و نمازگزار این شهر با اشاره به فرارسیدن ۲۳ مرداد روز مقاومت اسلامی در جنگ ۳۳ روزه، گفت: در جنگ ۳۳ روزه مقاومت بر علیه رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی ابهت و قدرت این رژیم شکسته شد و پیروزی برای نیروهای مقاومت و حزب‌الله لبنان رقم خورد. 

امام جمعه دامغان از شکست رژیم صهیونیستی در جنگ ۳۳ روزه با عنوان طوفان‌الاقصی به‌عنوان یک معجزه قرن یاد کرد و افزود: طوفان‌الاقصی یک پیروزی بزرگ برای جبهه مقاومت و حزب‌الله لبنان بود که با این جنگ ۳۳ روزه رژیم صهیونیستی را به زانو در آورد و شکست داد. 

وی تصریح کرد: شکست رژیم صهیونیستی قطعی است و تا الان با حمایت آمریکا سرپاست چون این رژیم نابود شد و هیچ کاری نمی‌تواند انجام دهد.

رستمیان به روز شهدای مدافع حرم اشاره و به نقش‌آفرینی رزمندگان در دفاع از حرم حضرت زینب کبری ( س) و حضرت رقیه (س) پرداخت و گفت: شهدای مدافع حرم در دفاع از حرم نقش خوبی ایفا کردند و این شهدای والامقام از یک جایگاه بس عظیم همراه با عزت و سربلندی برخوردار هستند. 

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از