حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/06/29 شمسی | 2024/09/19 میلادی
دبیر حزب مؤتلفه اسلامی در استان سمنان:

هدف جنگ ترکیبی شکستن ایران متحد بود

هدف جنگ ترکیبی شکستن ایران متحد بود

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی در استان سمنان گفت: دشمن با سناریوی پیچیده به دنبال شکستن اتحاد در ایران اسلامی بود که با همراهی و اتحاد بین آحاد مردم با شکست مواجه شد.

نجفعلی انتظاری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مرآت، با اشاره به جریان‌سازی دروغ دشمن در اغتشاشات سال گذشته گفت: دشمن در جنگ ترکیبی سال گذشته از تمام ظرفیت و توان خود برای جلوگیری از مسیر پیشرفت ایران اسلامی استفاده کرد، اما موفق نشد.

 

وی با اشاره به همراهی تمام رسانه‌ای معاند بر علیه کشور اسلامی ما افزود: كشورهای هم جهت با استكبار جهانی که منافع مشتركی با آمریكا، انگلیس دارند رسانه‌های خود را در اختیار موج‌سازی علیه ایران قرار دادند.

 

انتظاری جنگ رسانه‌ای و شناختی دشمن را مربوط به سال‌های اخیر دانست و بیان کرد: طی سال‌های اخیر جنگ شناختی گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی علیه جمهوری اسلامی در جریان بوده است، البته این جنگ با هدف‌گذاری حساب‌شده اذهان و قلوب مردم ایران را هدف قرار داده و در تلاش بود که  گزاره‌هایی همچون سیاه دیدن شرایط کشور و ناامیدی از بهبود وضعیت به‌صورت مؤثری در ناخودآگاه مردم تثبیت شود.

 

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی در استان سمنان تصریح کرد که دشمن با سناریوی پیچیده به دنبال شکستن جبهه مقاومت و اقتدار نظام اسلامی بود که از دل یک آشوب طراحی شده بود.

 

بنا به گفته وی، دشمنان در جنگ‌های شناختی و ترکیبی تلاش کردند از شرایط محیطی و ضعف‌ها حداکثر استفاده را بکنند و وظیفه ما آمادگی حداکثری در برابر این تهاجم است، در این میان یکی از مهم‌ترین راهکارهای مقابله با دشمن، افزایش امید در نوجوانان و جوانان ما است. ما نباید بگذاریم جوان و نوجوان ما ناامید شود، بلکه باید با نقش‌آفرینی مؤثر، امیدآفرینی در عرصه‌های مختلف داشته باشیم، عنوان این کار هم جهاد تبیین است که رهبر انقلاب اسلامی بر آن تأکید کرده‌اند؛ ولی تبیین با گفتمان و ادبیات نسل جدید که بتوان با آنها ارتباط برقرار کرد.


انتظاری اذعان داشت: دشمن برای منطقه خاورمیانه طراحی‌هایی در ذهن خود داشت و در این میان ایران را مانعی برسر راه مقاصد شوم خود می‌دید؛ لذا برای‌آنکه مانع از ثبات، وحدت ملی و پیشرفت در کشور شوند دست به این اقدامات زدند. چون یک ایران متحد و پیشرفته برای مقاصد آنها زیان‌بخش است.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از