حالت تاریک
  • شنبه, 1403/06/03 شمسی | 2024/08/24 میلادی
نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان:

همه جناح‌ها به رئیس‌جمهور منتخب کمک کنند

همه جناح‌ها به رئیس‌جمهور منتخب کمک کنند

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: همه گروه‌ها و جناح‌ها در مدیریت امور کشور به مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور منتخب کمک کنند.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی روز شنبه در نشست شورای اداری استان سمنان در سالن یادگار امام (ره) استانداری، گفت: به منتخب مردم که موضع‌گیری‌های بسیار خوبی در این مدت کوتاه داشتند، تبریک می‌گوییم و برایشان در مسیر خدمتی که شهید جمهور ریل‌گذاری کردند، آرزوی موفقیت داریم و امیدواریم در این مسیر ادامه خدمت داشته باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان افزود: همه گروه‌ها و جناح‌ها در ادامه مسیر به رئیس‌جمهور منتخب کمک کنند تا گره‌گشایی از مشکلات مردم انجام شود.

وی با اشاره به قرارگیری در ماه محرم و درس‌های بزرگ قیام اباعبدالله الحسین(ع) ادامه داد: امام حسین (ع) می‌فرمایند: «حوائج و مراجعات مردم به شما مسئولان، نعمت الهی است، شما از این نعمت الهی نباید دلتنگ و ناراحت شوید.»

این مقام مسئول با اشاره به اینکه کار ارباب رجوع را نباید به امروز و فردا موکول کرد تا باعث ناراحتی مردم شد، افزود: در این صورت نعمت الهی از ما گرفته و به نقمت تبدیل می‌شود.

وی با قدردانی از تمام دست‌اندرکاران انتخابات در کشور به واسطه برگزاری مطلوب انتخابات و همچنین استاندار سمنان و مجریان انتخابات، ابراز کرد: در استان سمنان از دقایق اولیه، رأی‌گیری در ساعت مقرر آغاز و انتخابات سالم و در امنیت کامل برگزار شد.

مطیعی، لبیک مردم به فرمان رهبر معظم انقلاب با مشارکت گسترده را نیز قابل قدردانی دانست و افزود: مردم با مشارکت خود دشمن را ناامید کردند و باعث افتخار است که مردم به عنوان رکن و اساس جامعه اسلامی، فرمان امام خود را بر چشم و سر نهادند.

در این نشست سید تقی شاهچراغی معاون سیاسی وزیر کشور، سید محمدرضا هاشمی استاندار و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی سمنان حضور داشتند.

منبع: خبرگزاری ایرنا 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از