حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/04/18 شمسی | 2024/07/08 میلادی
فرمانده انتظامی شاهرود خبر داد:

کشف پرونده کلاهبرداری اینترنتی در شاهرود

کشف پرونده کلاهبرداری اینترنتی در شاهرود

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از کشف یک پرونده کلاهبرداری ۷۰۰ میلیون ریالی با برداشت اینترنتی از حساب یکی از شهروندان این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مرآت به نقل از روابط عمومی نیروی‌انتظامی استان سمنان، علیرضا شائینی با اشاره به اینکه در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتای شاهرود و اعلام کلاهبرداری و برداشت غیرمجاز از حساب وی به مبلغ ۷۰۰ میلیون ریال، پیگیری موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا شهرستان قرار گرفت، گفت: مأموران در بررسی‌های تخصصی متوجه شدند، مبلغ ۷۰۰ میلیون ریال به‌صورت اینترنتی از حساب بانکی شاکی توسط خانمی در یکی از شهرهای جنوبی کشور برداشت و به حساب خواهر صاحب یکی از مغازه‌های موبایل‌فروشی در پایتخت واریز شده است.

 

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود به شناسایی صاحب موبایل‌فروشی و احضار وی اشاره کرد و گفت: با حضور مالک موبایل‌فروشی در پلیس فتا و مشاهده مدارک و مستندات، مبلغ کلاهبرداری‌شده به حساب شاکی برگردانده شد.

 

شائینی تصریح کرد: با اقدامات تخصصی کارشناسان پلیس فتا، متهم اصلی که اقدام به برداشت از حساب شاکی کرده بود، شناسایی شد و پرونده وی تحت پیگرد قانونی قرار گرفت.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از