حالت تاریک
  • جمعه, 1403/02/28 شمسی | 2024/05/17 میلادی
مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان:

اسکان مسافران نوروزی در 132 مدرسه اجرا می‌شود

اسکان مسافران نوروزی در 132 مدرسه اجرا می‌شود

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان از اجرای طرح اسکان نوروزی در ۱۴ پایگاه و ۱۳۲ مدرسه این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ سیدجمال وزیری، صبح امروز در جمع شماری از معاونان و رؤسای ادارات و مدیران شهرستان‌ها و مناطق ۱۱ گانه استان سمنان در خصوص سامانه ثبت تغییر سمت و تمهیدات اسکان نوروزی گفت: با برنامه‌ریزی و تمهید مقدمات اولیه، استان سمنان در نوروز ۱۴۰۳ آمادگی پذیرش مسافران اعم از فرهنگی و غیرفرهنگی در ۱۴ پایگاه، ۱۳۲ مدرسه و یک هزار و ۱۰۶ کلاس را دارد.

وی با بیان اینکه حدود ۴۰ درصد بدنه دولت را فرهنگیان تشکیل می‌دهند، خاطرنشان کرد: هم حاکمیت و هم جامعه باید نسبت به این قشر عظیم توجه ویژه‌ای داشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان تأکید کرد: تغییر سمت بر مبنای صبغه آموزشی، خدماتی و اداری صورت می‌گیرد و از نیروهای کارآمد باید برای حوزه‌های آموزشی استفاده شود.

وزیری از مدیران و رؤسای ادارات شهرستان‌ها و مناطق خواست تا اسناد مالی مدارس را بررسی کرده و اسکان فرهنگیان را باکیفیت برگزار کنند.

وزیری یادآور شد: اعضای ستاد اسکان این طرح نوروزی را بهترین فرصت خدمت در آموزش و پرورش و بهترین زمان برای خدمتگزاری به تمام فرهنگیان کشور بدانند.

وی تأکید کرد: تمام مدارسی که در مسیر تردد قرار گرفته‌اند، مشمول طرح ستاد اسکان می‌شوند و باید بازدیدهای شبانه از ستاد اسکان نوروزی انجام و افراد فاقد مدرک و هویت اسکان داده نشوند.

بنا به گفته وزیری، رعایت وجهه و شئون اسلامی و اخلاقی با توجه به ماه مبارک رمضان  و شناسایی مکان‌های حادثه‌خیز ونظارت تام  مدیران مدارس بر زیر مجموعه های خود باید به صورت جدی انجام شود.

گفتنی است تشکیل کارگروه رفاه، بررسی وضع صندوق وام کارکنان اداره کل، چگونگی ورود و ثبت اطلاعات در سامانه استانی ثبت تغییر سمت و فرآیند اجرایی آن از دیگر موارد بیان‌شده در این نشست بود.

منبع: خبرگزاری فارس

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از