حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/06/22 شمسی | 2024/09/12 میلادی
امام جمعه آرادان:

وزرای پیشنهادی باید متخصص و کارآمد باشند

وزرای پیشنهادی باید متخصص و کارآمد باشند

امام جمعه آرادان گفت: وزرای پیشنهادی باید امین، صادق، صالح، معتقد به آرمان‌های نظام، کارآمد و متخصص باشند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»، حجت‌الاسلام والمسلمین جلیل شریفی‌نیا در خطبه‌های نماز جمعه این هفته آرادان به سالروز بازگشت اولین گروه از آزادگان سرافراز و باغیرت ایران در ۲۶ مردادماه سال ۶۹ به کشور اشاره کرد و گفت: بازگشت اسراء به میهن اسلامی در حالی صورت گرفت که امام خمینی (ره) در میانشان نبود. 

امام جمعه آرادان در ادامه افزود: در زمان بازگشت اسراء به میهن اسلامی شاگرد شایسته و فقیه مجاهد آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در جای امام قرار گرفته بود که آزادگان را به‌عنوان الماس‌های درخشان یاد کردند.

وی با اشاره به انتخاب کابینه و دادن رأی‌ اعتماد وزرای پیشنهادی دولت پزشکیان در هفته پیش‌ رو، اظهار کرد: مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در جلسه‌ای با نمایندگان مجلس تأکید داشتند که مجلس زودتر کار دولت را راه بیندازد تا شروع به کار کند.

شریفی‌نیا با اشاره به معیارهای دوازده‌گانه مقام معظم رهبری درخصوص انتخاب وزرا بیان کرد: ورزا باید امین، صادق، صالح، معتقد به آرمان‌های نظام و شهدا و کارآمد باشند.

وی با توجه به اهمیت پیاده‌روی اربعین حسینی گفت: این حرکت بسیار امیدوارکننده است که البته جا دارد از مردم عراق در پذیرایی از زائران اربعین حسینی در کشورشان تقدیر و تشکر کنیم. 

وی با بیان اینکه بمباران اقامتگاه پناهجویان غزه در محله و مدرسه تابعین که جنایتی بی‌سابقه در تاریخ است، گفت: ملت ایران و محور مقاومت منتظر انتقام سخت و خون‌خواهی شهیدان غزه از سوی حزب‌الله قهرمان لبنان و انصارالله یمن و جمهوری اسلامی هستند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از