حالت تاریک
  • چهارشنبه, 1403/07/25 شمسی | 2024/10/16 میلادی
«وعده صادق» باعث تقویت جبهه مقاومت شد
امام جمعه موقت سرخه:

«وعده صادق» باعث تقویت جبهه مقاومت شد

امام جمعه موقت سرخه گفت: عملیات «وعده صادق ۲» باعث تقویت و افزایش روحیه نیروهای جبهه مقاومت شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمود نطنزی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سرخه با اشاره به خلق دو حماسه بزرگ توسط ملت ایران گفت: ۱۰ مهرماه افتخارآفرینی سپاه در اجرای عملیات وعده صادق ۲ و ۱۳ مهرماه روز نماز جمعه نصر باید در تقویم کشورمان ثبت شود.

امام جمعه موقت شهرستان سرخه با اشاره به جزئیات عملیات وعده صادق ۲ افزود: در این عملیات مراکز نظامی و امنیتی رژیم صهیونیستی مورد هدف موشکی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه دشمن می‌خواست خبری از خسارات وارده توسط حمله موشکی ایران پخش نشود، ابراز کرد: با وجود فشارهای زیاد و بایکوت خبری، باز هم خود مقامات اسرائیلی به حجم خسارات وارده به زیرساخت‌های نظامی اعتراف کردند.

 نطنزی در ادامه افزود: این عملیات باعث شد که نور امیدی در دل مردم ایران بلکه در قلوب مسلمانان جهان به‌خصوص مردم مظلوم غزه و لبنان ایجاد شود.

این مقام مسئول با اشاره به حضور مقام معظم رهبری در نماز جمعه تهران گفت: در هجمه‌های فراوانی که دشمن بعد از عملیات وعده صادق به‌وجود آورده بود، حضور مقام معظم رهبری باعث خنثی شدن عملیات روانی دشمن خبیث شد.

وی با اشاره به اینکه حضور پرشور مردم در این نماز جمعه دشمن‌شکن ثابت کرد که همیشه در صحنه نبرد با دشمن آماده‌ هستند، بیان کرد: حضور میلیونی مردم در نماز جمعه نصر باعث قوت قلب جبهه مقاومت و امیدواری مردمان مظلوم عالم شد.

نطنزی با اشاره به هفته اولیا و مربیان گفت: هماهنگی والدین با مدارس باعث ارتقا در امر تحصیل دانش‌آموزان می‌شود.

خطیب جمعه سرخه در ادامه افزود: در آغاز سال تحصیلی به‌دلیل حجم بالای تکالیف شاهد این هستیم که مساجد خالی از کودکان و نوجوانان شده است که از آموزش‌ و پرورش تقاضا داریم با مدیریت حجم تکالیف دانش‌آموزان به حضور آن‌ها در مساجد کمک کنند.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از