حالت تاریک
  • چهارشنبه, 1403/07/25 شمسی | 2024/10/16 میلادی
راه مقاومت ادامه دارد
امام جمعه آرادان:

راه مقاومت ادامه دارد

امام جمعه آرادان گفت: جبهه مقاومت تا به امروز با جنایاتی که رژیم صهیونیستی داشته، اثبات کرده که با قدرت در برابر آن‌ها خواهد ایستاد.

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین جلیل شریفی‌نیا در خطبه‌های نماز جمعه این هفته آرادان به اقامه نماز جمعه به امامت ولی امر مسلمین جهان که هفته گذشته در تهران برگزار شد اشاره کرد و گفت: خطبه‌های نصر بسیار ارزشمند بود که باعث بصیرت‌افزایی تمامی مسلمانان جهان به‌خصوص مردم مظلوم فلسطین و لبنان شد.

امام جمعه آرادان در ادامه افزود: مقام معظم رهبری با بیاناتشان ملت جهان را برای شناخت دوست و دشمن آگاه کردند تا با وحدت و همدلی در مقابل دشمنان اسلام بیاستند.

شریفی‌نیا  تصریح کرد: آمریکا مدعی است که با ترور شهید سید حسن نصرالله یا حمله به مناطق مسکونی مخالف است که این دروغ آشکاری است.

وی با بیان اینکه اتاق فکر و توطئه یکی است، اظهار کرد: آمریکا، اسرائیل، انگلیس، فرانسه، آلمان و برخی کشورهای عربی در حال کار و تلاش و توطئه‌چینی برای پیاده‌سازی جنایات در منطقه هستند و هیچ تفاوتی با هم ندارند. 

شریفی‌نیا با اشاره به اینکه عملیات وعده صادق کم‌ترین مجازات این رژیم سفاک در برابر جنایاتش در متطقه بود، گفت: مکتب و راه مقاومت ادامه خواهد داشت.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از