حالت تاریک
  • جمعه, 1403/04/15 شمسی | 2024/07/05 میلادی
شهردار سرخه خبر داد:

آماده‌سازی 15 نقطه در سرخه برای تبلیغات انتخاباتی

آماده‌سازی 15 نقطه در سرخه برای تبلیغات انتخاباتی

شهردار سرخه گفت:15 نقطه در شهرستان سرخه برای انجام تبلیغات نامزدهای انتخاباتی در نظر گرفته شده و انتظار می‌رود کاندیداها تنها در این نقاط تبلیغات خود را انجام دهند.

مصطفی نطنزی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات گفت: برگزاری انتخابات سبب احیای دموکراسی دینی در کشور شده و قطعاً در ریل‌گذاری آینده کشور تأثیرگذار است.

شهردار شهرستان سرخه ابراز کرد: وظیفه ذاتی هر شهروند تأثیرگذاری و تصمیم‌گیری در آینده کشور است و باید خود را مکلف بداند که تا با حضور در پای صندوق رأی دین خود را نسبت به شهدا و محقین ادا کند.

وی در رابطه با تمهیدات اندیشیده شده در حوزه تبلیغات کاندیداها ابراز کرد: شهرداری سرخه تمام امکانات و ظرفیت‌های خود را برای ارائه تبلیغات کاندیداها در اختیارشان قرار داده تا شاهد شور و نشاط و فضای رقابتی در سطح شهر باشیم.

این مقام مسئول با بیان اینکه سازه‌های تبلیغاتی به‌صورت رایگان در اختیار کاندیداها قرار می‌گیرد، افزود: شهرداری در این راستا امکانات خود مانند تلویزیون شهری، لایت باکس‌ها، سالن ورزشی و پل‌های هوایی را در اختیار نامزدها به جهت تبلیغات قرار داده است.

شهردار شهرستان سرخه خاطرنشان کرد: 15 نقطه در شهرستان سرخه برای انجام تبلیغات نامزدهای انتخاباتی در نظر گرفته شده و انتظار می‌رود کاندیداها تنها در این نقاط تبلیغات خود را انجام دهند و از انجام تبلیغات در سایر نقاط خودداری کنند.

بنا به گفته نطنزی تمام ظرفیت‌های سخت‌افزاری شهرداری اعم از ماشین‌آلات و... در اختیار فرمانداری قرار گرفته و نیروهای خدوم شهرداری به جهت برقراری امنیت انتخابات در آماده‌باش کامل هستند تا در زمان انتخابات در صورت بروز هرگونه حادثه ورود سریع داشته باشند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از