حالت تاریک
  • جمعه, 1403/04/15 شمسی | 2024/07/05 میلادی
امام جمعه سرخه:

روش مدیریتی شهید رئیسی به الگو تبدیل شود

روش مدیریتی شهید رئیسی به الگو تبدیل شود

امام جمعه سرخه با اشاره به الگوگیری دولت جدید از عملکرد شهید رئیسی گفت: حاکم کردن دولتی که فضائل و صفات خوب داشته باشد امیدآفرینی به دنبال دارد.

 حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مهدی اشرف در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست‌جمهوری، گفت: عرصه انتخابات، خصوصاً انتخابات ریاست‌جمهور که بالاترین مقام اجرایی کشور انتخاب می‌شود عرصه بسیار مهم و سرنوشت‌سازی برای ملت ایران است.

امام‌ جمعه سرخه با بیان اینکه تحولات موجود در کشور ایران مورد رصد همه همسایگان است، افزود:  انتخابات مورد رصد قرار دارد و بسیار مهم است که چه اندیشه‌ای بر سکان اجرایی کشور حاکم شود. 

وی با اشاره به عملکرد دولت شهید رئیسی اظهار کرد: آنچه که در طول سه سال گذشته اتفاق افتاد نشان داد که این دولت از جنس مردم بود.

اشرف تصریح کرد:  شخصیت‌های ملی و حتی بین‌المللی در تمجید و تجلیل رفتار اخلاق‌مدارانه، کاری و جهت‌گیری درست دولت شهید رئیسی سخنان بسیاری گفتند و مهم‌تر از همه مقام معظم رهبری که بر صداقت، پرکاری و خستگی‌ناپذیری، اخلاق کریمانه این شهید صحه گذاشتند.

وی با اشاره به سیاست‌های خارجی در دولت شهید رئیسی گفت: شهید جمهور در گفتار در تمام مجامع بین‌المللی با صدای بلند و صریح از آرمان‌های انقلاب دفاع کرد. 

این مقام مسئول در ادامه افزود: در سیاست خارجی کشور یک روال امیدوارانه‌ای برای فعالیت‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی ایجاد شده بود.

اشرف با بیان اینکه مردم رئیسی را نماد یک فرد انقلابی، معتقد به جمهوری اسلامی می‌دانستند، اظهار کرد:  یک‌روال باثبات و امیدوارانه‌ای برای دوست و ناامیدکننده برای دشمن شکل‌گرفته بود. 

وی با اشاره به الگوگیری دولت جدید از عملکرد شهید رئیسی گفت: حاکم کردن دولتی که فضائل و صفات خوب داشته باشد امیدآفرینی به دنبال دارد و اگر این روند متوقف شود، طبیعتاً روال پیشرفت کشور و حرکت کشور دچار وقفه خواهد شد.

اشرف با بیان اینکه این امیدبخشی باید ادامه پیدا کند، افزود: در اصل یک دولت با پشتوانه رأی بسیار بالا و با یک انتخابات پرشور به میدان بیاید و ادامه‌دهنده این روال پرشتاب باشد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: امیدواریم که مردم شریف و بصیر ایران مثل همیشه دشمن را ناامید و دوستان را شاد کنند و بهترین سرنوشت برای این کشور رقم زده شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از