حالت تاریک
  • چهارشنبه, 1403/04/13 شمسی | 2024/07/03 میلادی
نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی:

رئیس‌جمهوری در تراز انقلاب انتخاب کنید

رئیس‌جمهوری در تراز انقلاب انتخاب کنید

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس‌جمهوری در تراز انقلاب انتخاب کنید که مطیع ولایت و رهبری باشد.

علی‌اکبر علیزاده در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات هشتم تیرماه، گفت: با هجوم همه جانبه امپراتوری غرب و بمباران شدید بر اذهان عمومی، باز هم مردم با حضور حداکثری خود بر پای صندوق‌های رأی حماسه آفریدند و تودهنی محکمی بر دهان یاوه‌گویان زدند.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اهمیت حضور در انتخابات دور دوم ریاست‌جمهوری، افزود: کار هنوز نیمه تمام است و مردم هميشه در صحنه ایران با شوق بیشتر در ۱۵ تیرماه در انتخابات شرکت کنند.

وی تصریح کرد: انتخاب رئیس‌جمهور اصلح در سرنوشت کشور اهمیت بسزایی دارد چرا که آن فرد مسئول اجرایی یک کشور می‌شود.

علیزاده با اشاره به شاخصه‌های کارگزار اصلح از دیدگاه مقام معظم رهبری، اظهار کرد: رئیس‌جمهور آینده باید اعتقاد عمیق قلبی به مبانی اسلامی داشته و به اسلام تمکین کرده و پرتلاش، کارآمد و کاربلد باشد.

وی با اشاره به اینکه رئیس‌جمهوری در تراز انقلاب انتخاب کنید، بیان کرد: رئیس‌جمهور باید مطیع فرامین رهبری و ولایت باشد و با انقلاب زاویه نداشته باشد.

این عضو خانه ملت با بیان اینکه مردم عملکرد دولت‌های قبل را دیدند و تجربه کردند، گفت: در هشت سال از آن دولتی که به غرب چشم دوخته بود چیزی جز عقب‌ماندگی اقتصادی برجای نماند.

علیزاده تصریح کرد: دولت قبل خود را وابسته به غرب می‌دانست و فکر می‌کرد با وجود آنها مشکلات داخلی حل می‌شود.

وی با اشاره به مردمی بودن دولت سیزدهم، افزود: شهید رئیسی به غرب دل نبست و معتقد بود که با اتکاء به مردم و منابع داخلی می‌شود مشکلات را حل کرد.

به گفته این مقام مسئول؛ ملت ایران باید به دولتی رأی دهند که دوره‌های وابستگی به غرب تمام شود و آن دولت غرب‌گرا نباشد بلکه به فکر مردم و حل مشکلات با تکیه به منابع داخلی باشد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از