حالت تاریک
  • سه‌شنبه, 1403/04/12 شمسی | 2024/07/02 میلادی
فرماندار شهرستان سمنان:

سکان‌دار آینده پاستور مردم‌دار باشد

سکان‌دار آینده پاستور مردم‌دار باشد

فرماندار شهرستان سمنان گفت: مردم‌داری برای شهید رئیس یک واژه کلیشه‌ای نبود و رئیس‌جمهور بعدی نیز باید همین مسیر مردم‌داری را با شجاعت و جرات جلو ببرد.

محمد بهرامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ با اشاره به فرایند زودهنگام چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: ستادهای انتخاباتی نامزدها در شهرستان‌ها فعال‌شده‌اند و فضای استان  به سمت شور و حال انتخابات در حرکت است.

فرماندار سمنان با بیان اینکه مهم‌ترین موضوع درانتخابات مشارکت حداکثری است، افزود: مشارکت گسترده مردم پیامدهای داخلی و خارجی بسیاری دارد؛ اما مهم‌ترین آن نشان‌دادن اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در ابعاد ملی و بین‌المللی است.

بنا به گفته این مقام مسئول بدون شک مردمی که پس از حادثه تلخ سقوط بالگرد شهدای خدمت این‌چنین قدرشناسی خود را به جا آوردند در ادامه نیز همان‌طور که معظم له فرمودند با شرکت گسترده در انتخابات این مسیر را تکمیل خواهند کرد.

وی همچنین ابراز کرد: پس از مشارکت گسترده سلامت و امنیت در انتخابات همان‌طور که مقام معظم رهبری تأکید دارند باید مدنظر نامزدها و عوامل برگزاری انتخابات در کشور باشد تا از این پیچ تاریخی نیز به‌سلامت عبور کنیم.

بهرامی ابراز کرد: مقام معظم رهبری در دیدارها و بیانات اخیر خود شاخص‌ها و معیارهای فرد اصلح را به‌کرات معرفی کردند؛ اما بهترین فرد از بین این افراد باتوجه‌به معیارها و شاخص‌های رهبری انقلابی و عمل‌گرا بودن است.

وی همچنین تأکید کرد که مقوله فرهنگ در تبیین شاخص‌های یک رئیس‌جمهور بسیار حائز اهمیت است به جهت اینکه اگر فرهنگ یک جامعه اصلاح شود سایر معضلات اجتماعی و اقتصادی نیز به‌خودی‌خود مرتفع خواهد شد.

این مقام مسئول به تلاش دشمن در روزهای اخیر برای ناامید کردن مردم از اصل مشارکت نیز اشاره کرد و افزود: دشمن در این ایام ابتدا به دنبال دلسرد کردن مردم از اصل نظام و سپس انتخاب گزینه غرب‌زده و غرب گدا است تا بتواند به منافع کثیف خود برسد و مردم باید هوشیار و بصیر مانند همیشه در صحنه باشند و توطئه و نقشه شوم دشمن را نقش‌برآب کنند.

بهرامی در نهایت  افزود: فرد منتخب باید شهید رئیسی را الگوی خود قرار دهد این شهید مردم برایش یک واژه کلیشه‌ای نبود؛ بلکه در عمل نیز مردم‌دار بود و قطعاً حوادث اخیر برای مردم مشخص کرده چه کسی لیاقت ادامه راه شهید رئیسی و تکیه‌زدن بر کرسی سکان‌داری دولت چهاردهم را دارد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از