حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/07/15 شمسی | 2024/10/06 میلادی
در عملیات مشترکی صورت گرفت؛

ضربه شست پلیس سمنان به قاچاقچیان موادمخدر

ضربه شست پلیس سمنان به قاچاقچیان موادمخدر

فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف ۳۷۹ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس سمنان و سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مرآت، جلیل موقوفه‌ئی فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: با تلاش‌های اطلاعاتی چندماهه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان بر روی یکی از باندهای توزیع مواد مخدر در کشور، مشخص شد این افراد قصد دارند محموله بزرگی از تریاک را بین دو شهر استان سیستان و بلوچستان جابجا کنند.

 

وی افزود: به‌منظور جلوگیری از انتقال و توزیع مواد مخدر، اقدامات هوشمندانه و اطلاعاتی بر روی این عناصر از سوی پلیس مبارزه با مواد مخدر آغاز شد و پس از مشخص شدن زمان و مکان تحویل و نحوه انتقال محموله. طی هماهنگی با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سیستان و بلوچستان، تیم‌های عملیاتی با هدایت لحظه‌به‌لحظه پلیس سمنان موفق به شناسایی خودروهای قاچاقچیان و راه پاک‌کن آن‌ها شدند و با برقراری ایست و کنترل و استفاده از علائم هشدار درصدد توقف خودروها بودند اما رانندگان آن‌ها بدون توجه به دستور ایست پلیس اقدام به فرار کردند.

 

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: سرانجام بعد از تعقیب و گریز با تیراندازی مأموران، رانندگان و سرنشینان، خودروها را رها کرده و با استفاده از موقعیت جغرافیایی متواری شدند و در بازرسی از خودروهای قاچاقچیان ۳۷۹ کیلوگرم تریاک که به‌صورت ماهرانه در خودروها جاسازی‌شده بود، کشف شد.

 

فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه تلاش‌های اطلاعاتی و عملیاتی برای دستگیری قاچاقچیان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: اولویت قرار گرفتن اقدامات اطلاعاتی به‌منظور ضربه زدن به شبکه قاچاق مواد مخدر از مفاد مورد تأکید سلسله‌مراتب فرماندهی بود و پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به‌عنوان متولی در اجرای آن مصمم بوده و عزم خود را جزم کرده است.

 

پایام پیام/

 

ضربه شست پلیس سمنان به قاچاقچیان موادمخدر

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از