حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/04/14 شمسی | 2024/07/04 میلادی
امام جمعه موقت سمنان:

مسئولین برای مهار تورم جامعه اقدام کنند

مسئولین برای مهار تورم جامعه اقدام کنند

امام جمعه موقت سمنان گفت: انتظار می‌رود مسئولین برای مشکلات ناشی از تورم و نگرانی‌های مردم در خصوص گرانی‌های موجود در جامعه اقدامی عاجل و راهکاری مناسبی پیدا کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامحسین مهدوی‌نژاد در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر سمنان که در مسجد امام خمینی‌شهر سمنان برگزار شد با اشاره به حوادث تروریستی رخ‌داده در شهرستان کرمان گفت: دشمن نتوانست عشق و ارادت مردم را به سردار دل‌ها تحمل کند و سبب شد این حادثه ایجاد شود.

خطیب جمعه سمنان در ادامه افزود: داعش اگرچه مسئولیت این جنایت را پذیرفت؛ اما نه‌تنها این جنایت بلکه در طول این سال‌های پس از انقلاب تمام جنایت‌ها به شیطان بزرگ ختم می‌شود.

امام‌جمعه موقت سمنان با اشاره به سالروز صدور فرمان کشف حجاب زنان توسط رضاشاه در سال ۱۳۱۴، افزود: حجاب از جمله ارزش‌ها در انقلاب اسلامی است و ترویج بهاییت بهانه‌ای برای از بین‌ بردن ارزش‌های اسلامی در تاریخ ایران بود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدوی‌نژاد با اشاره به شعار سال بر مبنای کنترل تورم اذعان داشت: انتظار می‌رود مسئولین برای مشکلات ناشی از تورم و نگرانی‌های مردم در خصوص گرانی‌های موجود در جامعه  اقدامی عاجل و راهکاری مناسبی پیدا کنند.

بنا به گفته امام‌جمعه موقت سمنان، دولتمردان در استان سمنان برای رشد اقتصادی و تولید گام‌های مؤثری برداشته و واحدهای راکد را احیا کرده‌اند که جای قدردانی دارد.

وی با اشاره به انتخابات پیشرو و تلاش دشمن برای کاهش نرخ مشارکت مردمی در انتخابات افزود: اگرچه دشمن در تلاش است مردم را نسبت به‌نظام و آینده کشور دلسرد کند اما مردم ایران همیشه بصیر و هوشیار هستند و بر اساس نظرسنجی‌های صورت‌گرفته مشارکت مردم بیش از ادوار گذشته است.

حجت‌الاسلام مهدوی‌نژاد تصریح کرد: کشف خلاف‌ها و برخورد با اخلالگران و مفسدان اقتصادی از جمله چای دبش ارزشمند است، انتظار می‌رود برخورد با مفسدان در ابتدای ارتکاب جرم موردتوجه قرار گیرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از