حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/02/13 شمسی | 2024/05/02 میلادی
امام‌ جمعه موقت سمنان:

سپاه عامل اقتدار نظام است

سپاه عامل اقتدار نظام است

امام‌جمعه موقت سمنان گفت: سپاه در تمام بحران‌ها کشور را حمایت کرده و همان‌گونه که امام راحل فرمودند: «اگر سپاه نبود کشور هم نبود».

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامحسین مهدوی‌نژاد در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر سمنان که در مصلای این شهر برگزار شد، با اشاره به دوم اردیبهشت‌ماه، سالگرد تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: همان‌گونه که امام راحل بیان فرمودند «اگر سپاه نبود، کشور هم نبود» و این نهاد مقدس در تمام بحران‌ها کشور را نجات داده است.

امام‌ جمعه موقت سمنان در ادامه افزود: امام راحل در دورانی که کشور دچار بحران بود با ابتکار خود و انتخاب روزی برای سپاه پاسداران موجب شدند اقتدار سپاه در کشور و حتی جهان تثبیت شود.

بنا به گفته مهدوی‌نژاد، زمانی که داعش به وجود آمد و قصد نابودی دنیای اسلام را داشت، سپاه با فداکاری و رهبری مقتدرانه سردار حاج‌قاسم سلیمانی در مقابل آنها ایستادگی کرد و این گروهک جعلی و متوحش را سر جایش نشاند.

امام جمعه موقت سمنان با اشاره به عملیات «وعده صادق» و سیلی مقتدرانه سپاه پاسداران بر چهره زشت رژیم کودک‌کش و غاصب صهیونیستی ابراز کرد: این عملیات موجب شادی مظلومان غزه و همچنین مردم کشور خودمان از انتقام جانانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد و به دنیا نشان داد که قدرتی که ادعا می‌کند هیچ‌کس توان رویارویی با آن را ندارد، چقدر زوال‌پذیر و شکننده است.

وی همچنین ابراز کرد: عده‌ای روزی گمان می‌بردند برای‌آنکه از شر دشمن نجات پیدا کنیم باید در مقابل آنها تسلیم شویم و با برجام و امثال آن به دنبال باج دادن به  دشمن بودند؛ اما امروز در برابر قدرت ایران تمام ابر قدرتمندان جهان سکوت کرده‌اند.

مهدوی‌نژاد با اشاره به‌ضرورت توجه به معنویات و فرهنگ در جامعه اسلامی ابراز کرد: باید تمامی اقدامات در کشور اسلامی از جمله توسعه‌یافتگی با پیوست فرهنگی باشد. 

امام‌ جمعه موقت سمنان اذعان کرد که باید تلاش کنیم دستاوردهای معنوی ماه مبارک رمضان را حفظ کنیم و باتقوا و رعایت ایمان نگذاریم این دستاوردها از بین برود.

وی در نهایت از حضور کاروان مردمی دولت سیزدهم در استان سمنان تقدیر کرد و افزود: دولت سیزدهم تمام تلاش خود را برای حل معضلات کشور در زمینه‌های مختلف انجام می‌دهد و ازاین ‌جهت خدمات دلسوزانه آنها قابل‌تقدیر است و البته نمی‌خواهیم بگوییم تمام مشکلات حل شده بلکه با نگاه به پشت سر خواهیم یافت مسائل حل شده و نقاط قوت بسیار زیادی است که نباید نادیده گرفته شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از