حالت تاریک
  • جمعه, 1403/04/15 شمسی | 2024/07/05 میلادی
فرمانده سپاه ناحیه سمنان:

حضور در انتخابات نماد عزم ملی است

حضور در انتخابات نماد عزم ملی است

فرمانده سپاه ناحیه سمنان گفت: ملت با یک عزم ملی، این انتخابات را به‌خوبی و باشکوه برگزار کنند؛ چراکه برای کشور یک دستاورد بسیار بزرگی در پی خواهد داشت.

مرتضی عبداللهی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ با اشاره به اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات، گفت: مردم همان‌گونه که در چهل و اندی سال دشمن را ناامید و غافلگیر کردند بازهم با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رأی دشمن را غافلگیر خواهند کرد.

 فرمانده سپاه ناحیه سمنان با توجه‌ به بیانات مقام معظم رهبری درخصوص اینکه مکمل حماسه بزرگ بدرقه شهیدان خدمت، حضور پرشور و حداکثری در انتخابات است، افزود: ملت با یک عزم ملی، این انتخابات را به‌خوبی و باشکوه برگزار کنند؛ چراکه برای کشور یک دستاورد بسیار بزرگی در پی خواهد داشت.

 عبداللهی با اشاره به امتحان بزرگ پیش‌روی ملت ایران، اظهار کرد: این حماسه می‌تواند جمهوری اسلامی ایران را برای سال‌های متمادی بیمه و دست دشمن را کوتاه کند.

وی با بیان اینکه دشمنان خواهند فهمید با این‌ همه هجمه و سختی که به مردم تحمیل کردند، آنها باز هم پای اصول نظام و انقلاب خود محکم ایستاده‌اند، تصریح کرد: با حضور حداکثری در انتخابات قطعاً ایران قدرتمندتر خواهد شد و بسیاری از مسائل و مشکلاتی که در حال حاضر دچار آن هستیم، مرتفع خواهد شد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه ملت ایران سه سال پیش رئیس‌جمهوری را انتخاب کردند که تراز ریاست‌جمهوری و خدمت‌گزاری به جمهوری اسلامی ایران را بالا برد، بیان کرد: امروز هم باید بابصیرت کامل و آگاهانه دقت کنیم فردی را انتخاب کنیم که خصوصیات شهید جمهور را داشته باشد.

 به گفته عبداللهی، راه‌حل مشکلات فعلی موجود در کشور، انتخاب یک مسئول فعال، پرکار، آگاه و معتقد به مبانی انقلاب و ادامه راه رئیس‌جمهور شهید است.

وی با بیان اینکه با تلاش‌های شهید رئیسی در حوزه عزت ملی؛ همه دنیا امروز اذعان دارند که کشور ایران یکی از قدرت‌های دنیاست؛ گفت: اگر می‌خواهیم این مسیر حفظ شود و ادامه پیدا کند، باید در انتخابات شرکت کنیم و به ادامه‌دهنده راه این شهید رأی دهیم.

 فرمانده سپاه ناحیه سمنان ضمن دعوت از آحاد مختلف مردم در انتخابات هشتم تیرماه گفت: برای داشتن کشوری قوی باید در این انتخابات شرکت کرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از